Přijďte si užít netradiční disciplíny a vyhrát roční permanentku do Aquapalace Praha!
Program akce
11.00 h – zahájení akce a registrace závodníků Mistrovství v jízdě na tobogánu přidělení startovních čísel
12.00 – 13.00 h – zkušební jízdy, seznámení s pravidly závodu
12.00 h zahájení doprovodného programu – animační programy, soutěže pro děti,aquazorbing, hry ve vodě
13:00 h - slavnostní zahájení závodů, ostré jízdy všech kategorií
15.00 h vyhlášení vítězů a předání cen za jednotlivé kategorie tobogany
Pravidla jízdy:
Jízda probíhá pouze na žlutém tobogánu RADIO BLANÍK, jízda na jiných tobogánech není počítána do závodů.
Registrovaní závodníci označeni číslem pojedou celkově dvakrát. Jedna jízda je zkušební, jedna ostrá jízda, při které je čas počítán do závodů.
Závodníci se řadí ke startu dle startovacích čísel, tedy závodník s číslem 1 jede jako první. Závodník, který se nedostaví včas na start, je diskvalifikován.
Závodník se připraví k jízdě na pokyn pořadatele a startuje, až mu pořadatel dá pokyn. Závodník nesmí začít svou jízdu, pokud je jiný závodník na tobogánové dráze nebo v jeho těsné blízkosti.
Jak se počítá čas:
Na tobogánu je umístěn snímač čipů na startu i v cíli. Zařízení se sepne, jakmile nohy závodníka zmizí v tubusu tobogánu a konečný čas je spočten, jakmile nohy závodníka opustí tubus tobogánu.
Kdo vyhrává:
Vyhrává závodník s nejlepším časem ve své kategorii. Odměněni jsou závodníci na prvních 6 místech v jednotlivých kategoriích, tedy závodník s nejlepším časem, poté závodník s druhým nejlepším časem a závodník s třetím nejlepším časem a další vždy v jedné kategorii.
Styl jízdy:
Jízda je povolena vleže, vsedě nohama ve směru jízdy, po zádech.
Jízda je zakázána po břiše, hlavou dolů nebo ve více lidech.
Doporučení na plavky:
Plavky doporučujeme slipové, sportovní.
Zákaz je plavek se cvočkami, kovovými předměty nebo jakékoliv jiné plavky, které jsou v rozporu s řádem GMF Aquapark Prague a.s. nebo ohrožují bezpečnost jedince a jiných. Jízda bez plavek je zakázána.
Damit das Web funktioniert, wie es soll (Zustimmung zu Cookies)
Für das beste Erlebnis auf dem Web - damit die Suche funktioniert, damit wir uns merken, was Sie in den Einkaufswagen gelegt haben, damit Sie den Stand Ihrer Bestellung leicht überprüfen können, damit wir Sie nicht mit unpassender Werbung belästigen und damit Sie sich nicht jedes Mal anmelden müssen.
Deswegen brauchen wir von Ihnen Ihre Zustimmung zur Verarbeitung von Cookies, d.h. kleiner Textdateien, die zeitweilig auf Ihrem Browser gespeichert werden. Wir danken Ihnen, dass Sie uns Ihre Zustimmung erteilen und uns so helfen, unser Web zu verbessern.
Cookie-Einstellungen
Für das beste Erlebnis auf dem Web - damit die Suche funktioniert, damit wir uns merken, was Sie in den Einkaufswagen gelegt haben, damit Sie den Stand Ihrer Bestellung leicht überprüfen können, damit wir Sie nicht mit unpassender Werbung belästigen und damit Sie sich nicht jedes Mal anmelden müssen. Passen Sie die Cookies Ihren Wünschen entsprechend an.
Immer aktiv
Technische Cookies sind notwendig, damit das Web richtig funktioniert, und sie müssen immer eingeschaltet sein. Es handelt sich insbesondere um Sicherheitsfragen, die Speicherung der Artikel im Einkaufswagen, die korrekte Anzeige auf mobilen Geräten oder das Absenden von Formularen. Diese Cookies speichern keine Ihrer personenbezogenen identifizierbaren Daten.
Statische Cookies liefern uns detaillierte Informationen über den Betrieb des Webs, den Durchlauf der Benutzer, ihr Verhalten und die Quellenorte, von denen sie zu uns gekommen sind. Diese Daten werden ohne Verwendung von Identifikatoren, die auf einen konkreten Benutzer verweisen, aggregiert und sind daher völlig anonymisiert. Alle diese Informationen sind für uns wichtig und helfen uns, unser Web insgesamt zu verbessern.
Präferenz-Cookies verwenden wir, um das Web Ihren Bedürfnissen anzupassen, z.B. durch die Einstellung der Sprache des Webs usw. Sie werden von uns oder Drittanbietern eingestellt.
Marketing-Cookies Dritter dienen zur Anzeige relevanter Werbung für Produkte, die Sie sich bei uns oder anderswo im Netz, z.B. auf Facebook, Google oder auf Seznam, angesehen haben. Sie erstellen ein Profil Ihrer Interessen und personalisieren die Werbung dementsprechend, so dass sie Ihren Interessen besser entspricht, statt nur allgemeine Werbung anzuzeigen.